Lions and Tigers and Bears, OH MY!

bulldyke's picture

okay, not really, but it's pouring, and there's thunder and lightening, and it's great!

i had my window open for a while, cause it smells SO good, but then the wind changed, and i got soaked...and sooooo not in the good way.

so, i might, maybe, possibly *fingers crossed* have a job soon. i walked around and passed out my dinky resume (never had a job, ever, in my life, so it's just my TA work, and my volunteer stuff at the riding academy), and there's this guy who owns a watch and engraving shop, and he seemed really interested in hiring me, so.....

keep your fingers crossed for me. cause seriously, NO ONE is hiring. it's scary. it's almost completely impossible to get a job right now. god, it sucks!

in other news...Em's going with me tomorrow to the frozen yogurt place, to 'scope out' my crush...and maybe help me figure out how to ask her out. god, i want to! lol

i kinda want to send her flowers with an annonymous not for Vday, but 1) i'm boycotting Vday, and 2) that seems creepy stalkerish.

i can't WAIT to go backpacking! i've got my reservations made, and tomorrow I'll start packing my gear, but OMG, i want to start now! i'm so craving the feel of wet dirt beneath my boots, and the solid weight of a pack on my back...you can tell how excited I am when i start getting horribly poetic. :P

and it's horrible, but i kinda want it to be raining while I'm hiking. it's stupid, i know, but i do. lol

and i really want to be with M (my crush)...this is weird...i've never really had a serious crush before...not since 9th grade, and that disaster, lol. i really, really, REALLY hope M's not straight.

my dad's sick, which sucks. i hope he can come camping with us...but at the same time, part of me kinda hopes he doesn't. i mean, i love camping with him and all, but i hate driving with him. and i LOVE long car rides with my mom. we always have an awesome time.

it needs to stop raining for a bit, so i can practice pitching my tent. i can do it, but...i want to be better. lol i guess i could do it in the living room, but to really do it, you actually have to drive a stake in, so...blech. lol

BD

Comments

Maas's picture

Lol@pitching a tent. I do

Lol@pitching a tent. I do that everyyy night XD. And morning, but that's not by choice.

kaj's picture

Damnit, Maas! I was going

Damnit, Maas! I was going to make a pitching a tent joke, but you stole my thunder! I growl at you and your bear boxers.

I totally know what you mean about getting hired, Bull Dyke. I've been seeing a lot more older people that lost their jobs working at grocery stores and fast food places. Stealing all our jobs!

bulldyke's picture

eeerrrrmmmmm...tmi?

eeerrrrmmmmm...tmi? lolz

Bulldyke
"I think some mistakes are meant to be made, because we can't help but hope that they won't be mistakes."

jeff's picture

Well...

If you look closely at his avatar...

---
"Sell your cleverness and buy bewilderment." - Rumi

Add me on Facebook.

jeff's picture

OIC...

Yet another person who boycotts VD when they're single, and gets all hearts and flowers when they're coupled. I see how this works now...

---
"Sell your cleverness and buy bewilderment." - Rumi

Add me on Facebook.

bulldyke's picture

it's just an excuse to maybe

it's just an excuse to maybe do flowers...but didn't you see how i said "1) i hate Vday?" lol

and yeah, Vday is more acceptable when you're coupled...duh. but even then, i hate all the pink and fowers and chocolate...it's just more fun to think about.

Bulldyke
"I think some mistakes are meant to be made, because we can't help but hope that they won't be mistakes."

Lehcure's picture

*crosses fingers* and have

*crosses fingers*
and have fun backpacking!!!
:D

yeahhh, because VD, haha..lol. gross.

anyways, valentines day isn't much fun when you're single..
but fun when you have a crush, just the fantasy like aspect of it.
send her flowers! . . .because flowers are nice and so is she, it all works out and therefor is not creepy at all :)