coming out on the first day of school

lamb_da's picture

yeah so...no reaction from teachers but many from my peers...mostly just people i know...-_-'

i got alot of "oh my gawd i love it!" pointing to my wrist with the rainbow GAY cuff...that's what it says on the hot topic thing it was on...a wrist cuff...ok anyways...

i dont think there was pointing or laughing...i think there were stares...haha of course...

i had shown it to the new gsa prez and she was all like, "yes!" and stuck her fist in the air...haha....fun times...

first day of school= omgwthbbqlmaowtfO_o

Comments

crazypickle's picture

You are too cool! I want to

You are too cool! I want to be you when I grow up-lol.

lamb_da's picture

aw haha

thanks...but i'm not even an adult...>.> haha *pats head*lol

That's so straight. No, seriously.

Sykes's picture

Lucky...

Someone sent pretty much everyone I know at school a link to my Oasis journals while I was on vacation w/ no internetz... I don't even know how many people 'know', or anything else b/c other stuff was spread, so I'm not allowed contact till all of it dies down......
--------------
Through the mists of my thoughts I remember memories not mine...
-Someone Special

lamb_da's picture

oh you poor thing!

you need a huggles! *huggles* i wish i could give you a real one though...><

That's so straight. No, seriously.

gaynow's picture

Badassery. I really like the

Badassery. I really like the whole rainbow accessories thing as a way of coming out--it's not obnoxious enough that some of the douchebaggier kids will give you heat for it, but it certainly gets the job done. Propos to you.

Megan: "Cheers are supposed to be simple, make people feel good."
Graham: "Cheers make girls do stupid cartwheels. Orgasms make people feel good."
-But I'm a Cheerleader

lamb_da's picture

^^ thanks!

btw siggy= awesome!

That's so straight. No, seriously.

carmen143's picture

Thats impressive.

I'm jealous of your courage.
And of your GSA. Lol.
<3 FLAME ON! <3

lamb_da's picture

shanks very much!

That's so straight. No, seriously.

stardust's picture

Ditto

Ditto what Carmen143 said. That is impressive. It was freaking brave of you. I'm glad it went well.

lamb_da's picture

many thanks

That's so straight. No, seriously.