Umm... I think I just figured out where she was. D:

Super Duck's picture

Hahaha, French Class Girl has this attractive sophomore/junior (school is over, so I dunno what to call her) saying she miiiiisses her and that she loooves her and that they have to see each other ASAP! Wow, French Class Girl, I bet you feel accomplished. Hell, I would! That other chick is hot! Right now I am reading their wall posts on facebook, and they're so entertaining. She has something to give her? (...Hahaha!) Oh, she's lost without her? Aww, that's soooo sweet! I think FCG has yet another crush~

Wait... Oh, SHIT. That girl took geometry. French Class Girl was late to her geometry final. And French Class Girl said they both had detention today. OH... MY... GODDDDDD. ;___; <--- That's me crying tears of blood because my brain just exploded.

WHY does my mom keep commenting on FCG's statuses? She comments on, like, every single one! It's a little embarrassing and majorly creepy. Is she ENCOURAGING her?! Why? (Haha, I hope my mom sees the posts that can be interpreted as "I got detention the day after school ended because I was too busy having crazy, wild sex in the bathroom to come to my geometry exam on time...")

Anyway, today is my first day of summer, and I am bored. Well, actually, I was bored until I stalked FCG's facebook wall, but now that's over, so I am bored again. Oh, lovely. I just discovered that my cat only throws up on the floors that are hardest to clean. Stupid, fluffy kitty-man.

I wish I had a girlfriend. Maybe then I wouldn't be so bored. I'm going into the tenth grade, and I've never, ever, ever had a girlfriend. I'm turning sixteen this year, and I've never even kissed anyone. Sigh. Well, at least I wasn't into those stupid fourth grade "relationships," right? Right? Yeah, um, trying to make myself feel better still sucks. I want a girlfriend. I don't even know where to look for one. :(

Enough self-pity! I am going to go do... something... I don't know what. Maybe play a few video games or draw something.

Comments

Merric's picture

...

Maybe the thing with the sophomore/junior girl is to help French Class Girl get over your mother... but now, through facebook, she has hope, and does not know whom to choose! oh, the drama!

I'm sure crazy, wild bathroom-sex is a lot more fun than geometry, which is obviously from the devil.

Super Duck's picture

Hahaha, but it's not just

Hahaha, but it's not just the sophomore/junior girl. It's her, and this girl who just graduated, and Irritating Girl, and this one girl her cousin accused her of having sex with...

Yeah, I wish I could've been having crazy, wild bathroom-sex instead of taking that stupid geometry final. D:

Dracofangxxx's picture

Argh, I wish I had one too

But I guess I'm ahead of you. I've kissed girls before (Truth or dare stuff) and I did like it. And guys...

So
Maybe I'm ok for now :)

I wish you could find SOMEONE though D:
-
You're twisted and perverted. I like that in a person.

Super Duck's picture

Yeah, you're way ahead of

Yeah, you're way ahead of me, then. XD I'm a loooooser!

Ah, maybe in college... :'(

swimmerguy's picture

Believe me...

I totally wish I'd ever had a real relationship. Like, ever.
But, I right now basically have pretty well everything I need to be happy.
I'm so distracted with swimming, getting a relationship almost seems not to matter...

No one escapes from life alive

Super Duck's picture

You're lucky you have a

You're lucky you have a hobby like swimming. I don't really have anything to take my mind off things...

lamb_da's picture

D; think of it this way

once you find someone, it'll be worth the wait :)

:/ i've never kissed either...HOLY SHIT I'M GONNA BE A JUNIOR!
HOLYSHITHOLYSHIT HOLYSHITHOLYSHIT HOLYSHITHOLYSHIT

Hi, I'm a reading Rainbow! :)

Super Duck's picture

Hmm, true... I just don't

Hmm, true... I just don't know when I ever will D:

OH SHIT YOU'RE GONNA BE A JUNIOR AND I'M GONNA BE A SOPHOMORE QUICK WE MUST GET GIRLFRIENDS BEFORE WE GET OLD AAHHHHHH

lamb_da's picture

AAAAAAHHHH!

GIRL YOU LIKE? SHE NOT BE HERE!
GIRL I LIKE? SHE BE TAKEN!
AAAAAHHHHH!
QUICK! MEET ME IN SAN FRAN AND WE'LL SCOPE OUT THEM GIIRLS!

Hi, I'm a reading Rainbow! :)

Super Duck's picture

GREAT I'LL FLY THERE :D

GREAT I'LL FLY THERE :D -grows wings and flies to SF-

yayyyyy san fransisco

really confused's picture

wait

yeah i want someone bad too and it sucks but trying to find things out about being trans is keeping my mind off of it. and also you a duck don't ducks have wings already? jk!
Love,peace, and, DAFT PUNK, Alisa =D

Super Duck's picture

:( Maybe we should just have

:( Maybe we should just have a huge Oasis convention in San Francisco, and then we could all go through the city and find people!

Well, yes, but sadly, I don't think they're powerful enough to carry me all the way across the country, so I needed some more! :D