WHAT IS THIS I DON'T EVEN

Super Duck's picture

Yeah, so a guy apparently likes French Class Girl. Let me repeat that in case you didn't get it. A guy apparently likes French Class Girl. This... This BOTHERS me somehow. I feel so bad for the guy; all he can ever hope to be is a cover-up. Irritating Girl tried to tell FCG to date the guy, but FCG's response was something like this: "He's really nice. Really, really nice. But I'm not really attracted to him... I wouldn't say he's ugly or anything. He's not ugly at all, I just don't really find him hot."

I don't really know how this bothers me, but it does. The whole thing is just so... wrong, I guess. I know the poor guy is gonna get his heart mercilessly destroyed. It will be even worse if she tries to use him as a cover-up. If he's such a nice guy, then he'll understand and possibly even try to direct her to a nice girl. But it's like, who on Earth could possibly even fathom having the hots for FCG, right? Right? Hahaha! That's HILARIOUS!

It made me feel weird, though, and I couldn't shake the weird feeling, which I don't fully understand. When I got to study hall, which I won't be getting pass for until freaking THURSDAY, Old Crush was waiting. The feeling immediately escalated until it was almost unbearable.

Old Crush: Hey, you're from my chemistry class.
Me: Uh, yep.
Old Crush: You'll stay for chemistry tutoring, right?
Me: Hmm, I guess it couldn't hurt.
Old Crush: Okay, good.

It was just the two of us for a while. SO AWKWARD. Then the teacher came in, and we were alone with her until one of the 11th graders I talk to came in. Then I could finally breathe, but I still felt unsettled for some reason. Having Old Crush less than 6 inches away from me did not help much.

I contacted someone I used to be friends with today. We talked for about 15 minutes before she had to go, but it made me feel a little better. This was someone very special to me, so yeah.

Anyway, now that I'm feeling better, I probably should start trying to study for my mountain of tests tomorrow. Eww.

Comments

loreonpravus's picture

Why is it that you still

Why is it that you still seem so hot and bothered for Old Crush?

Super Duck's picture

I feel no emotional

I feel no emotional attraction to her, but she's damn hot.

loreonpravus's picture

Understood. There's this

Understood. There's this girl in one of my classes who I couldn't care less about, but when she's wearing tight revealing shirts she becomes my best friend, get me?

ReinbowGrl's picture

That weird feeling....Thats

That weird feeling....Thats your infatuation with FCG!!! You LURVE HER!

- - - - - - - -
I don't need company in the company of you. I don't need love, your love will do. And I've got you and you've got me and this is all you need. I don't need air, I don't need to breathe. I don't need rest, I don't have time to sleep.

Super Duck's picture

EXCEPT I DON'T! FCG is

EXCEPT I DON'T! FCG is gross.

epicfailure's picture

Hahaha That is hilarious.

Hahaha
That is hilarious. FCG with a boyfriend, I can't see that happening anytime soon.
Hmmmm..yeah, sorry, I must agree with ReinbowGrl there on that one.
It was just the way it sounded.

* Like what Shaggy said "it wasn't me"*

Super Duck's picture

Haha, I had a feeling I

Haha, I had a feeling I probably shouldn't have included that part...