Operas Could Never Beat a Cougar in a Race

Super Duck's picture

I just got asked to join the school newspaper since this other girl quit. I really wanted to at the beginning of the year, but I don't know if taking on another responsibility is a very good idea with insane teachers who give 132945 tons of homework a night. A lot of my friends are there, and I'm interested in that sort of thing, but... I dunno. I have to have an answer before the end of this week.

Anyway, I was telling Helpful Junior about the past few days of my life, and I mentioned the part going to the play on Saturday and all the events that followed. I was not prepared for her reaction.

Me: And then FCG just grabbed me and hugged me, like, out of nowhere...
Helpful Junior: Awww!
Me: What?
Helpful Junior: She loves you!

I got all embarrassed and laughed nervously. Helpful Junior had noooo idea what she had just said. Another friend of mine said he wanted to "go find FCG and sleep with her." This is not okay, and he's a bit too male to accomplish such a thing. Hahaha. She wasn't at school today. :(

I'm sooo looking forward to next week. I get the entire week off school. I heard something bad, though... The juniors told me that last year, the history teacher assigned them TONS of crap to do over Thanksgiving break. I really don't need that. I really, really don't.

Just gotta make it 'til Friday...

Comments

lamb_da's picture

lol oh superduck...lost

lol oh superduck...lost without FCG eh? ;)

You're so beautiful, you made me forget my pick up line. ;)

Super Duck's picture

Maaaybe...

Maaaybe...

lamb_da's picture

:) mmhm... You're so

:) mmhm...

You're so beautiful, you made me forget my pick up line. ;)

funnyflyby's picture

Sooo?

What's the plan for the FCG closet-removal? I'm very curious.

Super Duck's picture

Well... I haven't thought of

Well... I haven't thought of one yet. :(

funnyflyby's picture

Good luck! Let everyone know when you do!

Also, I vote yes on the newspaper. You'd be great at it.

Super Duck's picture

The newspaper will be done

The newspaper will be done during when I'd have study hall if I make a bad grade again, and I'm afraid chemistry might turn out pretty badly. So I'm 70% sure I'm gonna say yes... It depends on what I made on my test I took today. Although I doubt the school newspaper would appreciate my French class tales much. Hahaha!

loreonpravus's picture

The school newspaper at my

The school newspaper at my school was really heavily censored at my school once, so me and a bunch of friends took it to ourselves to plant piles of informative leaflets around the school.

Er, regardless of how questionable distribution of written material can be, writing stuff and having other people read it is awesome. It just feels great.

If the workload gets to be too much, can you drop out of the paper or is there some sort of contract?

Super Duck's picture

I'm pretty sure I can just

I'm pretty sure I can just drop out of the paper since the reason I even got offered it in the first place was because this other girl did... So I think I might give it a try.