Sinning and Pokemon Black

ShowMeLove's picture

When we were walking downtown the other day, a woman was walking the streets and passing out little pieces of paper. I only caught a glimpse of one of them as I told her I didn’t want one, and it said something about Jesus. I turned to my mom and said “No point in taking that, I’m already going to hell.” and then I thought that probably sounded weird (she doesn't know I'm gay) so I added, “I mean, everybody is…”

I’m going to hell for lustful thoughts about other girls!!!! Is masturbation a sin? If so, I’m going to hell for that too. I also plan on having sex outside of marriage, sex during a period may happen as well.. I mean, really, I’m going to be in a relationship with another girl which means if we follow that rule that could mean up to two weeks of no sexy time! Not happening! LOL.

On a different note, I got Pokemon Black on Saturday! My patience paid off and I only had to paid $25 for it. As always, I picked the Water pokemon as my starter. :D

Comments

625539's picture

tags : pokemon, sinning this

tags : pokemon, sinning

this amuses me much more so than it should

hell will be fun

elph's picture

The general rule is:

If you enjoy it, it is very likely a sin :)

But... does it really matter?

ShowMeLove's picture

Not to me, no.

My thoughts are that:

A) If there is a god (which I like to believe there is), I don't believe that he thinks that gay people are horrible, despicable creatures. I think he's spent more than enough time watching us to realize that we didn't choose this, nor is it so bad or despicable.

B) If he does, in fact, believe us to be bad and banishes us to hell, so be it. If loving someone is wrong, baby, I don't wanna be right. Or so the song goes. :) I'm gonna follow my heart regardless. I don't wanna go somewhere I don't belong nor do I want to get there by pretending to be something I am not. I wanna be there because I'm accepted for who I am.

"Sometimes it takes another to show us the truths we hide from ourselves."
-Leliana, Dragon Age

whateversexual_llama's picture

periodsex is a sin?

periodsex is a sin?

wellshit.

ShowMeLove's picture

We're so unclean!

"If a woman has a discharge, and the discharge from her body is blood, she shall be set apart seven days; and whoever touches her shall be unclean until evening. Everything that she lies on during her impurity shall be unclean; also everything that she sits on shall be unclean. Whoever touches her bed shall wash his clothes and bathe in water, and be unclean until evening. And whoever touches anything that she sat on shall wash his clothes and bathe in water, and be unclean until evening. If anything is on her bed or on anything on which she sits, when he touches it, he shall be unclean until evening. And if any man lies with her at all, so that her impurity is on him, he shall be unclean seven days; and every bed on which he lies shall be unclean" (Leviticus 15:19-24).

"Sometimes it takes another to show us the truths we hide from ourselves."
-Leliana, Dragon Age

whateversexual_llama's picture

hm, let's see. girlfriend

hm, let's see. girlfriend got off her period on... monday night... so it's been seven days now! hell, i've even submerged in running water... OH and i laundered all of my clothes before i left her house for this week in massachusetts...

okay, so technically I'm good. however, the question i have to ask- does old-testament uncleanliness mean hell? it's never made clear before jesus what the punishment for badness actually is.

DarkestValley's picture

Hmm.. That is from the Old

Hmm.. That is from the Old Testament though when Jesus came back rules changed. Like in the Old Testament there were rules like to stone your children when they were rebelious and other ridicoulous things like if a man died his wife should marry his brother. Real weird.

Yamamoto's picture

Uhmmm actually this so

Uhmmm actually this so called uncleaness... was just kind of a way of giving out instructions on how to literally stay clean and avoid germs and infection. If you subscribe to the Christian belief then it was Gods way to help a socity that didn't understand micro biology stay clean and stuff like that... which is why they also had the whole unclean meat thing... I hope that kind of explians it out for you so you can understand where it comes form.

DarkestValley's picture

Haha I don't think

Haha I don't think masturbation is a sin.. I dont think? Surely not.. ha. Idk I wouldnt know, i havent masturbated!!! haa

elph's picture

Could it be...

that you just didn't know the clinical name for it? :)

loreonpravus's picture

Oh dear...

how is it that you haven't imploded from frustration? Unless, of course, you're getting some action at least a few times a week, in which case I commend you and are slightly jealous =P

Yamamoto's picture

... seriously... I haven't

... seriously... I haven't jacked off in a month... and your complianing about fustration... :S That is kind of silly...

ShowMeLove's picture

In her defense...

I didn't start until I was in my twenties. I never had much interest beyond natural curiosity here and there, but I honestly had no idea what I was doing. The internets helped with that later on. ;D

DarkestValley, you'll most likely get there eventually. The curiosity will bubble over. XD XD XD

"Sometimes it takes another to show us the truths we hide from ourselves."
-Leliana, Dragon Age

ImpossibleCherryBlossom's picture

Oh it's a sin all

Oh it's a sin all right.
Though, as with most sins, it's only specified for guys.
I love this little caveat. Yeah, I'm going to hell, but I can reduce my number of official sins by a good 90% simply by not being a guy. Ah, there are times the misogyny of the bible translators is a beautiful thing.
No one thinks about the women!

"I am the master of my fate
I am the captain of my soul"

DarkestValley's picture

Oh wow I really didn't think

Oh wow I really didn't think it was a sin, alwel haha. Haha yeah guys do it all the time, I actually havent done it, I dont think i'm alone either, haha alwello schmello.

radiosilence95's picture

We're all sinners, really. I

We're all sinners, really. I can party with you guys in hell! Woot woot! :P

Yamamoto's picture

YAY... Hell Party... I am

YAY... Hell Party... I am extcited :D