in rainbows's picture

im watching

the workprint version of x-men origins. looks cheesy cause the special effects havent really been edited lol. like when they do all the crazy backflips and stuff, you can see the wires XDDDDDD . oh well its still pretty good anyways lol :P

in rainbows's picture

im a blue dinosaur. and i hate alot of things right now

i said a couple mean things my neighbors. first off its hot as fuck and i have a hard time falling asleep because of the heat. second the kids that live here are loud and extremely fucking annoying (especially at night for some reason). then i finally start to drift off and the stupid fucking assholes decide to vacuum with the door open. my bedroom window is like right next to their fucking door. then after i called them "dumb fucking assholes" and they quieted down the two guys who were over decided to go outside and be obnoxious, drunk, and loud.

in rainbows's picture

you wanna know how i killed two hours?

i photoshopped the original --> Rawr Pictures, Images and Photos

and turned into this --> in rainbows,alwaysfallingdeeper,love,dinosaur,rawr,queer,gay,lesbian

in rainbows's picture

llamas with hats...sped up/slowed down

caaaaaaaaaarrrrrrrrrlllllll XD

im stuck on this. ive watched lwh like 20 times already lol

in rainbows's picture

Llamas..with Hats

hehehe

"Caarrrl that kills people. D:" XD

in rainbows's picture

eek!

a penis!

in rainbows's picture

this like what my....4th or 5th entry today O_O

>.> ive got too much time on my hands.
but in other news...
Guess what tomorrow is......

in rainbows's picture

hahaha.

web page fail? lol
oasis journals,fail
aparently im logged in like five times.....OH NO! ive been cloned! X3

-just thought id share....and im really effin' bored

in rainbows's picture

i just had a revelation....

i know what i wanna be this year for halloween..... a giant fucking bear! like mascot type suit! i'd be pedo bear! dude, its gonna be friggin awesome. muahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.........O_O
ha ha ha
:D

in rainbows's picture

just to clear things up a bit......I AM THE ANNOINTED ONE :O lmfao

me and my stepsister arent that close....but close enough so that if someone messes with me , she'll stick up for me. like 3 months ago when one of my exes started txting me for no reason, annnnd started flirting with me. my stepsister got mad and was all "if she fucks with you again, im gonna find her and kick her ass." sooo yup. i like bugging her though. XD its fun.

in rainbows's picture

my stepsister is kind of a bitch

hahahaha i logged onto myspace and she was on. i im'd her and she signed off lol. all i said was "ew"........XDDDD

in rainbows's picture

guess what?

i get to go to church for an hour >A<.
>.> im gonna go get ready now.
peace

in rainbows's picture

omg! timon and pumba!

You must be honest to take this survey!

Honestly, are you in love right now?
yupyupyup :)

Honestly, what color is your underwear?
ummm let me check.....green

Honestly, what's on your mind right now?
nothing really.

Honestly, what are you doing right now?
typing the answer to this survey

Honestly, what did you do today?
watched a good amount of porn (lol), played halo 3 and talked on the phone

Honestly, do you think you are attractive?
not really. but i have my moments. lol

Honestly, have you done something bad today?

in rainbows's picture

ok wtf!

it says the gta file might have a virus DX. so now im scanning the whole computer. >A<

in rainbows's picture

in your butt!

wow today has been boring...so far anyways.

Syndicate content