co0kiEs n CreAm's picture

= THE EX FILES =

Well my day went great. Got up at 11am, had a wee chat with mom and then made coffee- what more can you ask for? Anyway, I decided that I wanted to drink something nice and cool so I got my vodka from the other fridge in the garage along with some orange juice and mixed them up. Got my favourite mug and started drinking. As usual, I wanted mom to have some so I kept offering her some along with telling her that it was just plain orange juice lol. She finally gave up and had 3 BIG gulps. Afterwards, she asked "did you put alcohol in this?" (ahahahahahhahahaa) I just smiled and carried on drinking.

co0kiEs n CreAm's picture

= OMG =

OMG it f*cking worked this time!!! Stupid computer wouldn't let me write on my blog for days at least. Anways I'll get straight to the point. Went out Saturday night with mom to my aunty's house because it was her birthday and yeah, we ate dinner, had some laughs and then we started playing mah jong. Then I was getting txts from everyone- and I mean EVERYONE telling me to meet them in 'DANGER' (this club) that night. So I was like..."I can't, its aunty's birthday" blah blah blah, then Zoey txted saying "if there's a will, there's a way." So I was like...ok they MUST really want me to go out with them. So when aunty came back from work, I told mom I was going out- of which I did by the way. So then mom decided that she'll just wait for me at aunty's house so that was fine with me. But the thing was, I had to drive back home to get dressed in my poncho (lol) and my hoop earrings...I didn't know what to do with my hair so I just did it in a messy style which turned out to be pretty ok too.

co0kiEs n CreAm's picture

= i forgot to tell you...=

SH*T HOW COULD I FORGET...I WAS SLEEPING EARLY THIS MORNING (AS WE ALL DO) WHEN SUDDENLY, I HAD STARTED THE WICKEDEST DREAM IN MY HEAD. LET ME EXPLAIN FIRST THE DETAIL OF THE CHARACTER INVOLVED...CELIA WAS MY R.A. (residential assisstant) AT MY DORM IN UNIVERSITY WHICH MEANS THAT SHE HAS A MASTER KEY FOR ALL THE ROOMS. SHE'S A LESBIAN AS MOST PEOPLE TOLD ME, OF WHICH I WANTED TO FIND OUT FOR MYSELF BY THE WAY. ANYWAY YEA...AND HERE'S THE DREAM.

co0kiEs n CreAm's picture

= GOOD ON YOU OASIS =

well im quite happy today...i think its because of this person that i've just been talking to for like hours...if it not had been for OASIS, yeah...she's pretty cool. although she doesn't like RAP (lol) she and i have quite a few things in common.
my best friend wanted me to call him to talk about his love confession for my other bestfriend. it went great may i just say and im ever so proud of him! i wished my love confession went as great as his did tonight, but sadly...i was rejected because she was straight. don't you worry...i've got a plan to convert her in due time...in due time hehehe

co0kiEs n CreAm's picture

i want you but i cant have you

My eyes could not turn away from you
Your smile lit up like an amazing sunrise
Had we not have the same ideas about life and the way you talked to me made me feel alive

What have you done to me?
You made me fall inlove with the person that I cannot have
Made me feel useless and dazed about my emotions and yet somehow you manage to release them
You held me close to your heart and I felt so special

co0kiEs n CreAm's picture

....NO TIME TO SLEEP...

Hey guys! Im back home now from church. Ok so here's the deal, we have this priest right- but he is soooo overly boring. I mean he talks as though he hasn't eaten in 10 years! Anyways, came home this morning from the club 'Danger' around about 4AM and didn't get to sleep until 5AM, them mom had to wake me up for church at around about 8.30AM so yeah...thats basically my day. NO SLEEP! *sigh*
I hate this town because people here are so secretive and not proud of what and who they truly are. Im talking about people who have some sort of bisexualism in them or even a tad bit on the queer side of things but are scared of getting found out. I saw so many people like that in the club lastnight but I think that they are damn scared of releasing their inner selves. Why cant people just be proud of who they are...if they cannot accept themselves, well then I dont think anyone can. Thats probably the reason why some people get treated the way they do- such as getting harrassed. Its because they themselves have not got the courage to stand up for who they are and so, other people see this and then BOOM! You got yourself a beaten up person or something.

co0kiEs n CreAm's picture

COMING OUT!!!

Holy crap! I just realised this morning while reading something that ever since I was like 6 years old or something...I knew I was interested in women. How whacked is that?? Anyways, my memory is vague but I remember that I had a massive crush on my 1st grade teacher! Omigosh...then when I was 8 years old on my other teacher *thinks* isnt this great though? I knew myself from the very beginning. Thanks to my mother for this...anyway, Im going to cut my hair sometime...sorta like Shane on 'L Word'. Someone mentioned that if I did that, I will totally have the 'DYKE' word encrypted on my forehead. To be honest, I dont really give a rats behind so yeah, Im going to do what I want to do.

co0kiEs n CreAm's picture

When You Leave Me

If like is one smiling morning
And you're the land that the stars chase
You cant see the sky
You cant see that its still here

If everything has its ending
This journey will somehow get to its end
And at your end...all I can give you is love

When rain falls and the wind blows
Your memory is carved on the sky's face

Tags:
co0kiEs n CreAm's picture

Deadline is Coming Up

Lately Ive been wondering about myself and what I truly am inside. I havent been able to stop thinking about women. Sleepless nights have dominated me for the past few days. And watching movies which contain lesbianism or bisexualism certainly does not help at all.
Yeah so thats whats been happenind with me so far **sigh**

Syndicate content